בנט לפיד - חשש בממשלת בנט לפיד ×–×” המהלך שנתניהו מתכנן סרוגים : בנט ברח מסיכום משותף שהושג עם הליכוד להקמת ממשלת ימין ורץ לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת.

בנט לפיד - חשש ×'ממשלת ×'נט לפי×" ×–×" ×"מ×"לך שנתני×"ו מתכנן סרו×'ים : בנט ברח מסיכום משותף שהושג עם הליכוד להקמת ממשלת ימין ורץ לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת.. כך מסתמן שתראה ממשלת בנט לפיד. לדבריו, בנט ושקד נשבעו בפני הציבור שהם לא ילכו לממשלה כזאת עם לפיד, מרצ והעבודה. מים רבים זרמו בירדן מאז נכרתה ברית האחים בין נפתלי בנט ו יאיר לפיד.קווי דמיון שהיו ביניהם במידה רבה קיימים גם היום. בנט רצה לקבל את המנדט בעצמו, והניסיון של לפיד לאסוף ממליצים היה כרוך בשכנוע של סער להמליץ עליו לנשיא. נתניהו, שנראה הערב כבוי, יילך ויהפוך מסוכן ככל שהפינוי מבלפור יתקרב.

בנט חתם על התחייבות כזאת יום. כך צפויה להיראות הממשלה הבאה. נפתלי בנט הצביע בעד יאיר לפיד לראשות הממשלה בהצבעת האי אמון. עם תנאי הפתיחה הקשים האלה הוא. יור מפלגת ימינה, נפתלי בנט, שוחח עם חברי כנסת בסיעתו ואמר להם כי ההחלטה להקים ממשלה עם יאיר לפיד סופית.

תמיכ×
תמיכ×" ×'חוק ×"×'יוס ו×"×'×'לת ×›×"ונת ר×" מ קווי ×"יסו×" של ממשלת ×'נט לפי×" ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
יריב לוין הודיע כי הצבעת האמון על הממשלה החדשה בראשות בנט ולפיד תיערך בישיבה מיוחדת במליאה. חכ מיקי לוי (יש עתיד) נבחר לתפקיד יור. המגעים בין בנט ולפיד מתקדמים. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. אחד מהתנאים שהציב לפיד עם תחילת המגעים הקואליציוניים היה ממשלה ללא המפלגות החרדיות (יהדות התורה ושס), חרף רצונו של נתניהו לצרף גם אותן. אם חברי הכנסת של ימינה באמת רוצים להקים ממשלת ימין הם צריכים להודיע שיצביעו נגד ממשלה עם לפיד. מושב החורף של הכנסת נפתח היום עם ארבע הצעות אי אמון בממשלה מטעם האופוזיציה, שנפלו זו אחר זו בהצבעה במליאה ברוב גדול. בנט, לפיד וסער מנסים להגיע להסכמות מהירות, זו חלוקת התיקים המסתמנת חלוקת התיקים הבכירים המסתמנת:

בנט, לפיד וסער מנסים להגיע להסכמות מהירות, זו חלוקת התיקים המסתמנת חלוקת התיקים הבכירים המסתמנת:

בנט חתם על התחייבות כזאת יום. נפתלי בנט הצביע בעד יאיר לפיד לראשות הממשלה בהצבעת האי אמון. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. ''בנט יושב כבר חודש עם לפיד כל יום והופך כל אבן כדי להקים ממשלת שמאל ולהדיח את הימין מהשלטון. יריב לוין הודיע כי הצבעת האמון על הממשלה החדשה בראשות בנט ולפיד תיערך בישיבה מיוחדת במליאה. רק חודש קודם לכן, מיד לאחר הבחירות, נמנע סער מכך. כך פורסם הערב (שבת) בחדשות השבת בכאן 11. לדבריו, בנט ושקד נשבעו בפני הציבור שהם לא ילכו לממשלה כזאת עם לפיד, מרצ והעבודה. בנט מסר הערב הצהרה בשידור חי, ואמר כי יפעל בכל כוחו להקמת ממשלה עם לפיד; חכ מיקי לוי (יש עתיד) נבחר לתפקיד יור. במהלך כהונת בנט כראש הממשלה, גדעון סער יהיה שר המשפטים ואיילת שקד כשרת הפנים. יור מפלגת ימינה, נפתלי בנט, שוחח עם חברי כנסת בסיעתו ואמר להם כי ההחלטה להקים ממשלה עם יאיר לפיד סופית. יור ימינה רוצה לסגור את כל הפרטים של הממשלה עד סוף השבוע.

בנט, לפיד וסער נפגשו בת״א: נתניהו, שנראה הערב כבוי, יילך ויהפוך מסוכן ככל שהפינוי מבלפור יתקרב. בנט מסר הערב הצהרה בשידור חי, ואמר כי יפעל בכל כוחו להקמת ממשלה עם לפיד; במהלך כהונת בנט כראש הממשלה, גדעון סער יהיה שר המשפטים ואיילת שקד כשרת הפנים. אחד מהתנאים שהציב לפיד עם תחילת המגעים הקואליציוניים היה ממשלה ללא המפלגות החרדיות (יהדות התורה ושס), חרף רצונו של נתניהו לצרף גם אותן.

N12 ×'נט ייפ×'ש מחר עם נתני×
N12 ×'נט ייפ×'ש מחר עם נתני×"ו ו×'מוצ ש עם לפי×" from img.mako.co.il
נתניהו, שנראה הערב כבוי, יילך ויהפוך מסוכן ככל שהפינוי מבלפור יתקרב. בנט כאן כדי לעשות מהפכה, מהפכה בתוך ישראל, ומהפכה בגבולותינו. אחד מהתנאים שהציב לפיד עם תחילת המגעים הקואליציוניים היה ממשלה ללא המפלגות החרדיות (יהדות התורה ושס), חרף רצונו של נתניהו לצרף גם אותן. לצד הסכמות על המנגנון לפיו הממשלה תפעל, ישנם מחלוקות על חלוקת התיקים. בנט ברח מסיכום משותף שהושג עם הליכוד להקמת ממשלת ימין ורץ לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת. כך פורסם הערב (שבת) בחדשות השבת בכאן 11. כל השנה הקרובה סוערת מאד עבור לפיד. לאחר קצת יותר משנתיים אמור לפיד להגשים את חולמו להתמנות לראש הממשלה.

אם חברי הכנסת של ימינה באמת רוצים להקים ממשלת ימין הם צריכים להודיע שיצביעו נגד ממשלה עם לפיד.

במהלך כהונת בנט כראש הממשלה, גדעון סער יהיה שר המשפטים ואיילת שקד כשרת הפנים. כך פורסם הערב (שבת) בחדשות השבת בכאן 11. ליאיר לפיד יהיה קשה להשתלט עליו, והוא יאלץ לעשות המון פשרות ולוותר לא פעם. בנט, לפיד וסער מנסים להגיע להסכמות מהירות, זו חלוקת התיקים המסתמנת חלוקת התיקים הבכירים המסתמנת: יור ימינה רוצה לסגור את כל הפרטים של הממשלה עד סוף השבוע. חכ מיקי לוי (יש עתיד) נבחר לתפקיד יור. רק חודש קודם לכן, מיד לאחר הבחירות, נמנע סער מכך. מההסכמים הקואליציוניים עולה שבנט יהיה בערך 60% ראש ממשלה. שניהם הצליחו לנער תוויות ישנות ובעיקר לתחח את האדמה הפוליטית היבשה. המגעים בין בנט ולפיד מתקדמים. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. כך מסתמן שתראה ממשלת בנט לפיד. יריב לוין הודיע כי הצבעת האמון על הממשלה החדשה בראשות בנט ולפיד תיערך בישיבה מיוחדת במליאה.

אחד מהתנאים שהציב לפיד עם תחילת המגעים הקואליציוניים היה ממשלה ללא המפלגות החרדיות (יהדות התורה ושס), חרף רצונו של נתניהו לצרף גם אותן. כך מסתמן שתראה ממשלת בנט לפיד. בנט ברח מסיכום משותף שהושג עם הליכוד להקמת ממשלת ימין ורץ לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת. המגעים בין בנט ולפיד מתקדמים. בנט חתם על התחייבות כזאת יום.

לפי×
לפי×" ×"ו×"×™×¢ לרי×'לין על×" ×'×™×"×™ ל×"רכי×' ממשל×" ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
שניהם הצליחו לנער תוויות ישנות ובעיקר לתחח את האדמה הפוליטית היבשה. יור מפלגת ימינה, נפתלי בנט, שוחח עם חברי כנסת בסיעתו ואמר להם כי ההחלטה להקים ממשלה עם יאיר לפיד סופית. בנט ברח מסיכום משותף שהושג עם הליכוד להקמת ממשלת ימין ורץ לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת. כך פורסם הערב (שבת) בחדשות השבת בכאן 11. מושב החורף של הכנסת נפתח היום עם ארבע הצעות אי אמון בממשלה מטעם האופוזיציה, שנפלו זו אחר זו בהצבעה במליאה ברוב גדול. נפתלי בנט הצביע בעד יאיר לפיד לראשות הממשלה בהצבעת האי אמון. ומצעד הממליצים על לפיד עשוי לסמן את תחילתה של שותפות פרלמנטרית מופלאה שואפים לסגור מהר ראשי המפלגות בגוש השינוי נועדו הבוקר שוב, אחרי שהמרד ב'ימינה' דוכא וצוותי המו״מ התקדמו • התכנון:

מושב החורף של הכנסת נפתח היום עם ארבע הצעות אי אמון בממשלה מטעם האופוזיציה, שנפלו זו אחר זו בהצבעה במליאה ברוב גדול.

רק חודש קודם לכן, מיד לאחר הבחירות, נמנע סער מכך. ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן לפגישה דחופה את ראשי סיעות גוש הימין, יחד עם ראשי מועצת ישע ליאיר לפיד יהיה קשה להשתלט עליו, והוא יאלץ לעשות המון פשרות ולוותר לא פעם. כל השנה הקרובה סוערת מאד עבור לפיד. כך מסתמן שתראה ממשלת בנט לפיד. עם תנאי הפתיחה הקשים האלה הוא. שואפים לסגור מהר ראשי המפלגות בגוש השינוי נועדו הבוקר שוב, אחרי שהמרד ב'ימינה' דוכא וצוותי המו״מ התקדמו • התכנון: לפיד מנסה לקדם חקיקה שתבלום את נתניהו, למרות החשש שהמהלך ייכשל או ישמש תחמושת פוליטית לנתניהו • גם נתניהו מנסה לקדם יוזמות חקיקה נגדיות • בנט עדיין לא הודיע רשמית על סוף המגעים עם לפיד המגעים בין בנט ולפיד מתקדמים. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. מושב החורף של הכנסת נפתח היום עם ארבע הצעות אי אמון בממשלה מטעם האופוזיציה, שנפלו זו אחר זו בהצבעה במליאה ברוב גדול. לצד הסכמות על המנגנון לפיו הממשלה תפעל, ישנם מחלוקות על חלוקת התיקים. אחד מהתנאים שהציב לפיד עם תחילת המגעים הקואליציוניים היה ממשלה ללא המפלגות החרדיות (יהדות התורה ושס), חרף רצונו של נתניהו לצרף גם אותן.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook